Sinema Sohbeti

28 Şubat 2011 Pazartesi

Christina Ricci Biyografisi

12 Şubat 1980 yılında California'da gelen Christina Ricci, avukat bir baba ile emlakçı bir annenin kızıdır. "The Addams Family" filminde canlandırdığı Wednesday Adams karakteriyle şöhreti yakalayan oyuncu New Jersey'de Glenfield Ortaokulu'ndan ayrıldı daha sonra New York'taki Professional Children's School'a devam etti. Burada Macaulay Culkin'le sınıf arkadaşıydı. 1990'da "Mermaids"de Cher'in en küçük kızını oynadı. Filmdeki rol arkadaşları Cher ve Wynona Ryder'la çok iyi dost oldular ve hala sık sık görüşüyorlar. "ow And Then" ve "200 Cigarettes" filmleriyle başarılı bir performans sergileyen Christina uzun yıllar psikolojik sorunlarla boğuşmuş bir yıldız. Görüntüsünden nefret ettiği için yıllarca aynaya bakmamış olan Ricci'nin kendine zarar verme hastalığı var. Bu yüzden, ellerinin üzerinde sigara söndürmek gibi şeyler yapıyor. Bu hastalığı yüzünden yıllarca tedavi gören oyuncu şu anda Aktör Matthew Frauman'la birlikte yaşıyor. "Bir yıldız değil bir oyuncu olarak tanınmak istiyorum." dyen Christine Ricci, şu sıralarda senaryo çalışmaları yapıyor. Ünlü oyuncunun aynı zamanda bir prodüksiyon şirketi var.

1 yorum:

  1. çok ilgin burada yazısını görünce merak ettiğim için okudum doğrusu gerekirse beğendiğim bir oyuncuydu bende o bakışlarındaki ilginçliği rolü gereği olduğunu sanıyordum ve beğeniyordum ama yazıyı okuduktan sonra onunla aynı ortamda olmaya yürek gerek derim ne o öyle şimdi kötü kötü bakıyor diyorum ::)Resmen korku filminden kaçmış gelmiş diyesim geliyor..

    YanıtlaSil

Aksiyon Filmleri